112 let na Sixtu. 112 let tradice.

Pojistná událost

Pojistná událost

 

Přestože děláme vše pro to, aby vaše cesty s vozidly od Sixtu byly vždy příjemné a bez problémů, občas se nutnosti řešit nepříjemnost v podobě nehody či poškození auta nevyhnete.

 

Jak se v takovém případě zachovat a na co si dát pozor?

Mám volat policii? Obecně byste měli policii k nehodě přivolat vždy, když:

  • nelze jednoznačně určit viníka nehody
  • došlo ke zranění nebo usmrcení osoby
  • vznikla škoda na dopravním značení či pozemní komunikaci (například poškození svodidel)
  • vzniklá škoda na vozidle nebo jiném majetku je vyšší než 100 000 Kč
  • vznikla škoda na vozidle nebo majetku třetí osoby

 

U posledního bodu je výjimkou skutečnost, kdy vznikne škoda na vozidle třetí osoby (kam právě spadají i vozidla v režimu leasingu),ale řidič vozidla je účastníkem dopravní nehody.

 

Přesto vám doporučujeme k nehodě s leasingovým vozidlem policii volat – je to i ve vašem zájmu. 

Pokud nehodu řešíte bez přítomnosti policie, musí obě strany vyplnit Záznam o dopravní nehodě, včetně podpisů účastníků.

Zapište si jména a kontakty na ostatní účastníky nehody a i na případné svědky.

Pojistnou událost následně co nejdříve nahlaste.

 

Při běžné nehodě se soukromým vozidlem se nevyhnete hlášení škody u vlastní, nebo viníkovy pojišťovny (podle průběhu konkrétní nehody). U leasingových vozidel Sixtu si s tímto nemusíte dělat starosti – likvidace pojistných událostí probíhá přímo u nás. Spolupracujeme s největšími pojišťovnami na našem trhu, abychom vám mohli zajistit co nejkvalitnější krytí rizik při zachování nízkých nákladů.

 

Co budete potřebovat pro nahlášení pojistné události vozidla od Sixtu?

  1. Sepište co nejpodrobněji průběh dopravní nehody či události. Jak a kde k nehodě došlo, počet účastníků, škody, atd. V případě, že byl u nehody někdo zraněn, přiložte jeho jméno, rodné číslo a informaci, ve kterém vozidle a na jakém místě v okamžiku nehody seděl.
  2. Naskenujte veškeré dokumenty související s řešením pojistné události – záznam o dopravní nehodě, řidičský průkaz a také veškeré podklady od policie, pokud byla nehoda či událost v jejím šetření.
  3. Uveďte také název a adresu smluvního servisu, který bude vozidlo opravovat, spolu s dohodnutým termínem opravy.
  4. Veškeré informace a přiložené dokumenty zašlete poté co nejdříve na e-mail technici@sixt.cz nebo faxem na +420 266 007 013. K nahlášení pojistné události můžete nově také využít online formulář na našich stránkách, kam jednoduše doplníte potřebné informace a odešlete nám jej.

 

Na co vše se u Sixtu pojem nehoda či pojistná událost vztahuje?

  • nehody a poškození, které si způsobíte vlastním zaviněním
  • nehody způsobené třetí osobou
  • poškození neznámým pachatelem – vandalismus, vloupání
  • poškození živlem
  • odcizení vozu
  • nehody v zahraničí (než s vozem vyjedete do zahraničí, vždy se předem informujte, jaká jsou v daném státě pravidla při vzniku nehody nebo pojistné události – za jakých podmínek volat policii atd.)

 

https://www.sixtleasing.cz/User_Files/contenttemplateeditor/66fd6b44645e1Pojisteni-auta-Sixtleasing.webp
Máte dotazy? Sixtleasing kontakty.

Máte dotazy?

Neváhejte nás kontaktovat

Obchodní oddělení Sixt

Asistenční služba SIXT - ÚAMK

Silniční asistence, blokace tankovacích karet mimo pracovní dobu